Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

02 octubre 2007

Altra cop comenca la batalla


Ja hi tornem a ser! Des d'ahir que tornen a comencar les classes a la universitat. La calor de l'estiu ja ha passat, i ens trobem ja en plena tardor...és el que té això de viure tant al nord. Els arbres de fulla caduca ens fan conscents del pas del temps a cada estació oferint-nos un gran espectacle visual.

Per mi comenca un altre cop la batalla, amb aquest idioma, que m'encanta...però que tant costa, que sobint em produeix un sentiment d'amor-odi, pròpia de qualsevol relació passional.

Etiquetas: , , ,

3 Comments:

At 11:46 a. m., Anonymous Anónimo said...

Hola:
Espero que estigis molt be... ah lúniversitat..... per sert es admirable que sapigis parlar japones..... Espero que el teu blog estigi sempre en peu.
Salutacions.

 
At 7:40 p. m., Anonymous Anónimo said...

Wooo!
Quins temps aquells de la universitat i les clases! I jo que em pensava que alló era estrés, si hagués imaginat la voràgine que m'esperava a l'arqueologia professional... en fi!

Per cert el teu blog no em deixa ficar comentaris quasi mai!! Et comentaria més de debó, pero perdo la paciència reescribint 4 cops cada comentari!

 
At 9:01 a. m., Anonymous Anónimo said...

hola!
caram que macos akests arbres... de fulla CADUCA!!!! els de fulla perenne són els que no la perden: pins, avets, xiprers... jo diria que akests ja la van perdent, deixant una catifa groga....
t'he dit que jo també he tornat al cole?
ànims i a tope!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home