Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

08 octubre 2008

Turista suposadament espanyol donant-se un bany imperial スペイン人観光客は前裸での皇帝的な入浴

3 Comments:

At 7:35 p. m., Anonymous Anónimo said...

Wooo!
No sé que has posat en aquest post però ho veig tot en blanc!
Responent al teu coment: jo tb soc molt pessimista i dramaqueen!
Que tal pel Japó? S'està notant molt la crisi o aquí teniu reserves epr estona?

 
At 9:03 p. m., Anonymous Anónimo said...

Caram Biel, és genial que no pares de mostrar coses noves d'aquest país. pisos càpsula! realment entren ganes de veure'ls per dins. segur que a mi no em bastarien! i el balconet per posar-hi les plantes?
doncs el bèstia que nedava al llac imperial sembla que viu a Mallorca!!! jua jua jua. almenys veig que els polis japos són la mar d'educats. igual passa a un altre lloc, i el tio acaba a la UCI!

besos!!
joana

 
At 10:04 p. m., Blogger Marina Culubret Alsina said...

un intent de fer la tècnica de papallona fallit, un tir de waterpolo, un parell d'escaldades de grau dificultós, una marató amb companyia...

increïble.

segons el meu parè, el nudisme no ha de ser prohibit ni censurat en imatges, per vés a saber quins arguments. Això sí, sense perdre el respecte ni agredir als del voltant.

La imatge que deixen al final del vídeo, com a fotografia, és molt bona.

una abraçada!

 

Publicar un comentario

<< Home