Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

08 abril 2008

JOYO KANJI

He trobat al you tube una presentacio ràpida dels 1945 caràcters japonesos mes utilitzats, i que se'ls anomena "joyo kanji". I despres m'he trobat un freack, que es que no es pot dir d'altra manera que vol presentar un mètode revolucionari per aprendre kanjis, i acaba sent la cosa mes cutre que hom es pugui imaginar, i fins i tot amb un kanji que nomes te quatre traços s'equivoca en l'ordre del traçat!!



A sobre el paio ha retirat l'embed, no sigui que li robin el mètode!! No te desperdici!
http://www.youtube.com/watch?v=2B_TYFwAYt4&feature=related

Etiquetas: , , ,

4 Comments:

At 9:12 p. m., Anonymous Anónimo said...

Jo e evritat q no sé com us podeu acalarir amb un idioma ta extremadament complicat!! Tu ja el domines bé?

 
At 7:39 a. m., Anonymous Anónimo said...

Doncs no sé què respodre't. No tinc cap problema en la vida diària...però llegir i entendre Levi-Strauss o Bourdieu en japonès encara em costa lo seu. Espero que despés de travessar aquesta carena trobi una plana!!!

 
At 11:01 p. m., Blogger Marina Culubret Alsina said...

Jo sí que sé què respondre,jejeje
I tant que el domina!
ets un crack, biel!

he esat una estona mirant fixament la seqüència de kanjis a veure si trobava el del buit, aquell kanji que vaig estar perseguint aquí, recordes?...m'ha semblat no veure'l però igual se m'ha passat.

és que a part de la dificultat del kanji en sí, també lo de l'ordre del traçat, tela marinera.... Amb l'aigua i el foc jo ja he tingut feina, biel, però crec que ho he aconseguit. Ara bé, el del buit, no-res, sí que l'he fet segons lo que m'ha semblat, és a dir, segur que no ho he fet bé.

t'he enviat un correu... ja em diràs el què.

 
At 12:35 a. m., Anonymous Anónimo said...

Tens rao, jo tambe he fet una repassada a tots els ideogrames que surten a la sequència i no he trobat el de "l'absència" 無、pel buit normalment es fa servir 空 i es llegeix "kara", de fet es l'ideograma que es fa servir pel terme "karate" 空手, que literalment vol dir "mà buida".

 

Publicar un comentario

<< Home