Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

05 febrero 2008

RESSUCITAR!!!!

Alguns per ressucitar nomes necessiten tres dies, d'altres mes de trenta. La veritat es que l'ausència de la catosfera ha tingut diversos motius, un es que l'ordinador se'm va espatllar el dia de Nadal (deu ser que vaig ser molt dolent l'any passat). Finalment un col.lega m'ha deixat un ordinador, en el que he pogut instal.lar el teclat català, però no em funciona la tecla dels accents tancats...aixi que a partir d'ara tot obert(es un teclat ultracatalà). I despres que a principis d'aquest mes vaig agafar una grip com un pollastre (que no la grip del pollastre) que em va deixar fet caldo. Pensava que els japonesos eren uns exagerats amb això de la grip, que ells l'anomenen "influenza", però poca conya. Fins i tot jo em vaig acollonir, ja em podia prendre tot el paracetamol que em fes falta que la febre no baixava, eren les 8 del vespre i ja estava a 39.5, aixi que em vaig decidir a trucar a la Fumiko, que per sort estava amb la Sra. Hara i em van portar d'urgències. Em van fer les proves i efectivament "influenza"! La Fumiko no em va deixar tornar a casa sol, i em va fer quedar-me a casa seva, i me n'alegro, perquè estava fet un saldo! Aquest any em penso posar la vacuna, i em posare la màscara de la que tant me'n reia quan vagi a llocs amb molta gent. Suposo que haure après el refrany: 郷に入っては郷に従え "gouni ittewa gounishitagae" que ve a ser alguna cosa aixi com "Donde fueres haz lo que vieres". Paraula de bon japanòfil que no tronare a riure'm quan torni a veure una familia sencera passejant tots amb una mascareta!
Declaro aquest blog ressucitat, i prometo escriure mes sovint.

4 Comments:

At 7:54 a. m., Anonymous Anónimo said...

En hora bona Biel per la teva ressuscitada. De part nostre moltes felicitats i digues-li a la Fumiko que moltes gràcies per cuidar-te en els moments en què ho necessitaves. Els amics són per això i es reconeixen en aquests moments i per les seves obres.
Molts records per a la Fumiko i un gran petonaç.

 
At 11:00 p. m., Blogger Marina Culubret Alsina said...

Me n'alegro moltíssim que ja et trobis bé! Aquests virus japonesos...aix...
T'envio una abraçada inmensa, i un grapat de petons "immunitzadors"...!

 
At 5:45 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ueee!! Perfí les meves pregaries han estat ateses!
Me n'alegro que hagis tornat i que et trobis bé!
Ja deia jo que darrera aquesta absència blogger hi havia d'haver algún motiu de pes!

 
At 6:27 p. m., Anonymous Anónimo said...

ei, vinga, doncs ara a tope i immunitzat fins l'any que ve, almenys!
ja explicaràs un poc com progressa el teu treball. ei , que m'encanta llegir tot el què escrius sobre Japó, però em pregunto com va la feina, després de que decidissis canviar el tema de forma tan radical!

una abraçada,

Joana (la que està per Mallorca)

 

Publicar un comentario

<< Home