Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

07 diciembre 2006

A part de Gotzila...E.T.

Avui com cada dijous he tingut la classe de conversació en anglès amb el Dr. Oda...bé ja portarem 8 mesos fent la classe de conversa en angès. Bé, doncs avui m'ha sorpès amb aquest E.T. , resulta que és el meu regal de Nadal que ha vingut avançat! Un dia li vaig comentar que la meva peli preferida era E.T. i quan ha vist aquest peluix no s'ha parat a pensar-s'ho dos cops. Bé a mi m'agrada l'E.T...però el Dr. Oda és un freak de la Guerra de les Galàxies, un dia hauré de dedicar-li un post per mostrar tot el que té aquest "otaku".
Encara recordo quan vaig veure la peli per primer cop amb 5 ó 6 any al cinema de Canet...quins temps aquells que fins i tot hi havia cua en els cines de poble els dissabtes a la tarda! Dies després d'haver vist la peli recordo que el pare em deia que si em concentrava el meu dit també s'il·luminaria com el d'E.T però per més que ho probava no passava res...el pare em va dir que no em concentrava prou.