Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

02 mayo 2007

M'he mudat!!

Quan vaig tornar cap al Japó em vaig posar a buscar pis, i em vaig mudar el 15 del mes passat. Així que porto ja un parell de setmanes al nou piset, i n'estic la mar de content. Em sap greu que no escrigui més sovint, però a part que estic de feina fins al coll amb el màster, no he tingut internet fins fa un parell de dies, quan m'he adonat que agafo la senyal d'un hotel que tinc a prop de casa. El màster va vent en popa i tinc la confiança que tot anirà bé, tot i que sento que és un gran repte.
Encara no tinc fotos del pis, però espero penjar-les aviat. També espero escriure aviat i explicar-vos altres canvis que necessiten explicació en detall, com ara el canvi de tema de la investigació...i més. Ara hem dingut 3 dies de festa i avui fins diumenge també és festiu, és el que els japonesos la Golden Week, perquè és provablement el període de vacances més llarg que tenen, ja que hi ha empreses que fan pont, i els treballadors arriben a fer 9 dies de festa!