Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

15 mayo 2006

Odori Koen 大通り公園

Aquesta és l'avinguda principal de Sapporo, un ample parc de prop d'un km de llarg. A l'hivern és només una muntanya de neu: cobreixen les fonts amb lones, els arbres estan embolcallats perquè el pes de la neu ni els deformi ni els trenqui, i desmonten els bancs per tal que la neu no els malmeti. Muntar...desmuntar...talment com una obra teatral que es repeteix anualment de forma indefinida.

2 Comments:

At 1:15 p. m., Anonymous Anónimo said...

Avui vaig volant de flor en flor, i ara arribo a la tercera. Quins parcs més macos que teniu aquí!

 
At 12:13 p. m., Anonymous Anónimo said...

ciao!
preciosos els tulipans! ah, t'he dit que aniré a Holanda?

ups i sé com et sents per la bici. A mi em van mangar només una roda i ja em va fer una ràbia...
vinga records desde Mallorca i seguim en contacte!

joana

 

Publicar un comentario

<< Home