Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

29 abril 2006

HAKODATE 函館

Aquesta setmana que ve tenim 5 dies de festa i es coneguda com la Golden Week. Volia fer alguna sortida, però estava tot reservat, així que vaig decidir-me per fer una sortida d'un parell de dies aquest cap de setmana. Així que el divendres i el dissabte vaig anar a Hakodate amb la Fumiko. Hakodate és una ciutat d'uns 300.000 habitants que es troba al sud de l'illa de Hokkaido. La ciutat té dos golfs a cada banda ja que es troba en l'istme d'una petita península. Al Japó és coneguda perquè segons els japonesos té la tercera vista nocturna més bonica del món per darrera de Honk Kong i Nàpols.




Halodate és una ciutat portuària, i és famosa pels seus productes frescos. Els mercats de productes marins s'extenen a la vora del port. Un no pot passar per Hakodate sense provar el seu sushi, així que ji me'n vaig ben atipar!




3 Comments:

At 12:06 p. m., Anonymous Anónimo said...

Biel! Feia la tira que no em connectava al teu blog i s'ha de dir que anava una mica endarrerida. Veig que m'has fet cas i has penjat una foto de la bici!!! Molt maca, molt maca...

Nosaltres també et trobem a faltar tot i que això del msn fa que sembli que encara estiguis a Canet!

Un petó

 
At 6:16 a. m., Anonymous Anónimo said...

Ara al matí és un regal veure que t'ho estàs passant bé i que moltes coses ja van sobre rodes...! Una abraçada ben forta, Biel, i malgrat estar lluny, ja ho saps... et sentim molt a propet.

 
At 8:54 a. m., Anonymous Anónimo said...

hola! que bé, veure que no atures un moment. després de veure les fotos, que semblen els tipics dibuixos japonesos però en realitat, tinc una pregunta.

aquesta espècie de sèpia encara s'ha de cuinar, oi? no em diguis que es menja així tal qual. bueno, segur que és saníssim, per això viuen tants anys, aquests japo.

ciao

 

Publicar un comentario

<< Home