Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

21 abril 2006

Quins amics que tinc!!




Ara Feia dies que no em posava a escriure al blog. I és que he anat de vòlit amb la paperassa i el començament de les classes. Finalment ja tinc la targeta d'estranger resident, la compte a correus i al banc, el mòbil i l'assegurança mèdica. I fer tot això aquí al Japó porta molt de temps, i més si ets estranger. Perquè aquí tot el que es surt del "normal", no entra en els seus esquemes, i aleshores han de confirmar i reconfirmar les coses diverses vegades. Per exemple em vaig obrir una compta a correus, perquè aquí al Japó funciona com un banc, i no em van donar la llibreta tot seguit tot i que la tenien feta. L'endemà me la van portar a casa personalment per comprovar que visc a la direcció que els vaig donar!! És increïble. Una altra cosa que els trenca els esquemes és que aquí al Japó la gent normalment no signa res sinó que estampa el "hanko" o "segell de la família". Però es clar els estrangers no tenim "hanko" i sempre que has de fer alguna gestió allà on sigui, sempre han de trucar a la centraleta per veure si l'estranger que tenen davant pot fer la gestió amb una simple firma.
Bé finalment he penjat algunes fotos de la festa sorpresa que em vau preparar. I quina sorpresa que me'n vaig endur!! En Dani em va portar ben enganyat!!Va ser tal el xoc que vaig passar de fer cap foto i això que les últimes setmanes m'havia tornat un fotomaníac fent fotos de tot allò que pensava que podria trobar a faltar!! Aquestes fotos me les ha enviat la Joana. Així que si algú té més fotos a veure si me les podeu enviar? Les de l'Olga em sembla que estaven molt bé!!
Un petonàs a tots!! Ja us trobo a faltar.

1 Comments:

At 4:59 p. m., Anonymous Anónimo said...

uei Biel! ei, ara no tinc temps per llegir tot el que has anat escribint

pero la foto on surto jo no l'havies de posar!!!!!!!!!1

 

Publicar un comentario

<< Home