Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

11 marzo 2006

Visita a l'Embaixada del Japó



Ja fa una setmana que vaig tornar de Madrid i encara no havia escrit res al blog, i és que aquests últims dies he anat de vòlit. L'experiència de Madrid va ser molt positiva. El dia 9 vam tenir una reunió a l'Embaixada en la que ens vam conèixer amb els altres becaris i que va servir per resoldre dubtes pel què fa al viatge i a l'estança. Al vespre ens vam desplaçar tots a la residència de l'Embaixador del Japó a Madrid on ens havia convidat a una recepció. En aquesta recepció també hi estaven convidats exbecaris, així que va ser molt interessant de poder escoltar les històries d'aquells que ja han passat per l'experiència que tot just nosaltres iniciem.
Hi ha molt bon rotllo entre tots els becaris, i ja ens hem passat totes les adreçes d'E-mail, per tal d'estar en contacte, donar-nos suport i resoldre dubtes.
Aquests dies estan essent una mica estressants, hi ha moltes petites coses a preparar i a deixar lligades i no vull que se m'acomulin per a l'últim moment. També és el moment de quedar amb l'un i l'altre, perquè si no ho faig ara ja no ho podré fer en molt de temps. M'ha agafat també, una dèria fotogràfica gairebé malaltissa, vull endurme'n fotografiat tot allò que forma part -ara- de la meva quotidianitat, però que en un breu període deixaré enrera: tant el meu entorn físic (Canet, Barcelona...), com totes les persones que m'envolten habitualment: amics i família.

3 Comments:

At 7:30 a. m., Anonymous Anónimo said...

Ho sospitava feliçment, però ara ho he confirmat.La teva animeta ja està de ple a les terres del haiku i del "kimononeko" (ho he escrit bé?)...només falta que un avió t'hi porti físicament i llestos! (tot arriba...). Vinga, una abraçada ben forta!

 
At 8:18 a. m., Anonymous Anónimo said...

Ehem..t'he deixat un altre comentari a l'entrada anterior... No et podràs queixar,eh?

 
At 3:20 p. m., Anonymous Anónimo said...

escusat ma non so parla el catalá alors parlerá em castellano:

Bueno Biel tu blog es cojonudo, y aunque lamentablemente no pueda hablar el catalan tan bien como otros lo entiendo sin problemas (a ver quien se atrave a decir que estiende el Euskera ;-) ) Tus fotos son muy chulas, aunque me da noseque ver que todavia a finales de abril hay tanta nieve en Sapporo...pues en Chiba ya estamos preparando el bañador!!! Lamentablemente lo que en la península ibérica se conoce como días de sol, no parece abundar mucho en Japón. Un fuerte abrazo. Gambatte!! Agur.

 

Publicar un comentario

<< Home