Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

09 abril 2006

L'informàtic japonès i els gossos


En la foto hi apareix la Fumiko, al centre, i als costats i hi ha Sra. i el Sr. Mori. El Sr. Mori és informàtic i treballa per la Fujitsu. Com que tant jo com la Fumiko sóm força negats pel què fa als ordinadors el Sr. Mori va venir per ajudar-nos a connectar l'ordinador a internet. Com que aquí al Japó no tinc l'Oriol per solucionar-me els problemes informàtics, aquí hauré de recorrer al Sr. Mori.
Els Srs. Mori són una parella molt maca. No tenen fills, però en canvi tenen tres gossos graciossíssims que els porten arreu. El marit però s'ha compromès amb l'empresa per treballar tres anys a Tokyo a la central i només es veuren dos o tres caps de setmana al mes. Ella treballa a Sapporo com a conductora de cerimònies nupcials. Com que ell es troba molt sol a Tokyo té dos gossos robot al pis que li fan companyia. Ens va nesenyar les fotos del seus gossos robot. Que fort, és el primer cop que conec algú que té un gos robot!!
Bé doncs ja sabeu gràcies a qui tinc internet!!

1 Comments:

At 9:29 a. m., Anonymous Anónimo said...

Ostres,Biel...això que dius dels gossos robot..jo és que no sabia ni que existien...! Sincerament, jo prefereixo aquestes tres boletes de neu tant maques, que només de veure-les ja em venen unes ganes bojes d'abraçar-los..oi?
Salut!

 

Publicar un comentario

<< Home