Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

08 abril 2006

LA UNIVERSITAT DE HOKKAIDO

Finalment vaig arribar al Japó el dimecres a primea hora del matí i a Sapporo a les 3 de la tarda. La Fumiko m'estava esperant a l'aeroport. Vaig arribar trinxadíssim: més de 25 hores de viatge!! I Sapporo em va acollir amb una gran nevada. Ahir encara va nevar, però avui ja ha sortit el sol i sembla que arriba la primavera.
El dijous al migdia vaig anar per primer cop a la universitat i vaig conèixer el meu professor el Sr. Miyatake (tot plegat sona a Karate Kid oi?). Estava molt neguitós, però em va causar molt bona impressió, i a més els altres companys japonesos m'han assegurat que és molt bon professor i molt comprensiu. Així que en aquest sentit he tingut sort!!
Ahir al matí vaig tenir una prova de nivell de japonès per saber a quina classe haig d'entrar, segons el Prof. Miyatake potser no serà necessari que fagi el curs de japonès, que potser puc entrar directament al seminari d'antropologia.





2 Comments:

At 1:28 p. m., Anonymous Anónimo said...

Hola Biel!!! M'ha fet il·lusió veure't per la cam..... (i també veure el gos digital de la Fumiko!). Que estrany que és veure't aquí entre tanta neu... jo ara mateix vaig amb samarreta de tirants..... Bueno, doncs res, k espero k l'uri es posi la cam i poguem parlar!!!!

Cuida't!!!!


Laia

 
At 2:23 p. m., Anonymous Anónimo said...

Biel! per fi ja he ets! Com són les coses...no fa ni deu minuts que a taula parlàvem de tu..de com t'hauria anat el viatge i mira...

Manoi quina nevada! dius que ara vindrà la primavera?..millor...per aquí hi teniu "cirerers ploraners" (aquests dies he mirat la revista on line i ..fantàstica)?A veure què tal en Miyatake... Com que el curs de japonès..? res! que no saben que ets un crack? (aix,aix..els hi hauràs de fer un dinar dels teus...).
Una abraçada de part de tots!

 

Publicar un comentario

<< Home