Bitàcola d'un japanòfil empedreït               日本の虜になったカタルーニャ人のノート

カタルーニャと日本の折衷した新人類である。こんな変わった人間の逸話、体験、思想などなどを語るためにこのブログを開いた。このブログを読むには時間を費やす価値がないですが、非常に暇をしている時、あまりにも退屈で死にそうな時だけでご覧いただければ嬉しく思います。 Sóc una nova espècie eclèctica entre el japonès i el català. Aquest és l'espai on aquest nou home narra les seves peripècies, experiències i pensaments. No crec que el que escrigui tingui massa valor, així que només que em llegiu en aquells moments que sembla que us hagueu de morir d'aborriment, jo ja em sentiré content.

07 febrero 2007

Buff! Sembla que tot va pel bon camí!



Hostres! Feia més d'un mes que no escribia, i és que en aquest últim mes aquesta ha sigut la imatge de cada dia. Ahir vaig tenir l'examen d'ingrés i avui he tingut un examen de comprensió d'anglès i l'entrevista per entrar al màster...i ha anat millor del què em pensava. Ahir l'examen va consistir de tres preguntes obre teoria general en antropologia a contestar...en japonès naturalment. En vaig poder contestar dues de tres, amb un japonès bastant barroer però que com a mínim demostrava que tenia el coneixement que em requerien. I a l'examen d'avui...de comprensió d'anglès (pels japonesos), perquè jo havia de demostrar tant coneixement d'anglès com de japonès, doncs consistia en traduir dos textos de l'anglès al japonès...i la veritat és que me n'he sortit prou bé! I per la impressió amb la que he sortit de l'entrevista, diria que he entrat al màster...cosa que voldrà dir que em queda Japó per una bona estona, com a mínim dos anys més. Però bé no ho sabré del cert fins al dia 15.
Ah! I avui, per acabar-ho d'arrodonir he rebut el resultat de la prova de nivell de japonés que vaig fer al desembre, l'he passat i de sobres! Necessitava un 70% de respostes correctes per passar, i tinc un 77%. Això que quan el vaig fer no les tenia totes, però bé, sembla que tot va anant pel bon camí!
Bé, ara tinc lliure...tot i que ja em comença a fer vèrtig la feina que em depara el màstrer. Però estic content! No està éssent fàcil, però sento que he progressat un munt des que vaig arribar. Un dia sento que puc llegir amb facilitat, però al dia següent amb topo amb un text, del que encara no entec un munt de caràcters i m'agafa un cobriment. Però entre alegria i decepció sembla que vaig fent camí.
Prometo escriure més sovint ara que estic de vacances.

1 Comments:

At 2:42 a. m., Anonymous Anónimo said...

Oh.. you have better japanese writing than mine lol

 

Publicar un comentario

<< Home